PREWORKOUT
עולם התזונה

תזונה לפני אימון: פריוורקאוט כך נהיה מלאי אנרגיה באימון

זה קורה לכולנו, עייפות או שסתם אין לנו אנרגיה להתאמן, כך נוכל למנוע את התופעה
11/03/19 זמן קריאה: 3 דק’

תזונה לפני אימון – פריוורקאוט PREWORKOUT

איך נוכל להיות מלאי אנרגיה בזמן האימון, להימנע מהעייפות ועל הדרך אפילו לחסוך בכסף של כל מיני אבקות ותוספים למיניהם.
התשובה פשוטה – פריי וורקאאוט (PREWORKOUT).
אז מה זה בעצם 'פריי וורקאאוט' – איך כל מרכיב עובד ומה מתאים למי?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

תזונה לפני אימון

פריוורקאוט זה בעצם תזונה לפני אימון, שותים או אוכלים אותו לפני אימון על מנת לקבל בוסט ותמריץ כוח וסיבולת באימון.
בזמן האימון כדי להתאושש מהר יותר הסוד הוא בכמה מרכיבים שעליהם אספר לכם מיד איך להכין אחד כזה בלי יותר מידי להשקיע בכסף או מאמצים ושיחזיק להרבה זמן, מוכנים?

אנשים ששותים משקאות כחולים במכון
רבים מכם ראיתם בחדרי הכושר אנשים שותים נוזל כחול, ירוק, אדום ושלל צבעים לפני האימון ובמהלכו, וודאי תהיתם לעצמכם מה זה הנוזל המפוקפק הזה.
בכן לרוב מדובר ב- BCAA, נגזרת של 20 חומצות אמינו אשר אחראיות על התאוששות ושיקום מהיר יותר של השריר במהלך האימון ואחריו לצורך בנייה של השריר בצורה יעילה יותר.

רוצה לסחוט עוד חזרה או להרים יותר משקל?
אם ענית כן אז בטא אלנין הוא בשבילך, הוכח מדעית ותפקידו לדחות חומצות חלב ובכך לסייע בלסחוט עוד חזרה, עוד סט ותפקידו העיקרי הוא להעלות את הסף אימון הכוח שלכם.
מה שכן יכול להיות שמהלך האימון תרגישו מעין עקצוצים כמו זרמי חשמל. בדומה לקראטין גם מתוסף הבא מלנין צריך לקחת הפסקה אחרי צריכה ארוכה וממושכות.

התוסף השלישי קופאין טהור
תוסף הקפאין כן הוכח מדעית והוא מגיע על ידי צריכה דרך כדורים או דרך אבקה, קפאין עוזר בתור תפקידו העיקרי כממריץ ומעורר, ניתן לקחת בכדור לפני האימון.

היה לנו כוח והיה לנו אנרגיה, אבל מה עם הפאמפ?
התוסף האחרון שנחוץ לנו לדעת עליו זה אל ארג'נין התוסף משחרר את גז ה-N.O בדם ונותן דופק גבוה, יותר זרימת דם, תהליכים פיזיולוגים יעילים יותר והמראה יפה ומחוזק של ה'פאמפ'.תפריט לבניית מסת שריר 2200 קלוריות

רוצים משקה פריוורקאוט שלא עולה כסף?
אז במידה ואתם בחיטוב, קחו

  • בננה
  • 2 תמרים
  • סקופ אבקת חלבון
  • רבע כוס מים
  • 4 קוביות קרח
  • 1/2 כפית אבקת נס קפה

מערבבים הכל ויש לכם אחלה של משקה עבור תזונה לפני אימון עם כל מה שדרוש.
במידה ואתם במסה, עשו את אותו המשקה רק תוסיפו לתוכו בין 50-70 גרם שיבולת שועל (פחמימה) לפי מידת הצורך בהתאם לתכנית התזונה שלכם.

תנו בראש חברים, עם הרבה ידע מקצועי, אתכם לאורך כל הדרך עד למטרה, וואן בודי – אתר הכושר של ישראל.


אין לך תכנית אימון? היכנסו עכשיו למאגר תכניות האימון שלנו

אודות הכותב
ENJOY THE PROCCESS.
זה המשפט שמלווה את קובי, כי הדרך היחידה להצליח ולהניב את הפירות היא להנות מהדרך למטרה. לא סתם הבחור זכה במספר תחרויות במה.