גיינר: המדריך המלא – איזה גיינר הכי מומלץ

גיינר

תוספי תזונה קיבלו את מקומם המכובד בתעשיית הכושר, אם ברצונך לעלות מסת שריר יש תוסף אחד שחובה להכיר, שמו גיינר והוא פה בשבילך

אז החלטתם להעלות מסה, וכל אימון שאתם עושים אתם מרגישים את השריר גדל ב- 2 ס"מ.
הבעיה שאימונים בלבד לא יספקו לכם את התוצאות הרצויות ואתם משלבים בתוכם גם תזונה נכונה, קבלו את תוסף התזונה שנותן שם אחר למושג "אימון עליית מסת שריר".
צריכת התוסף בצורה הנכונה יכולה להביא אתכם לשינוי משמעותי ולתוצאות טובות יותר, בואו נבין קודם איך למה וכמה.

בקטנה על בניית מסת שריר

הליך עליית מסת שריר או בשפה עממית יותר "מסה" הוא הליך בוא נרצה להעלות את מסת השריר עם שימור או עלייה מאוד מינימלית של אחוז שומן.
כדי להעלות מסת שריר עלינו להיות בדבר שנקרא מאזן קלורי חיובי, מה זה?
מצב בוא אנו מכניסים יותר קלוריות מכמה שאנחנו שורפים.

מה זה גיינר ומה ההבדל מאבקת חלבון

גיינר היינו כביכול אידאלי לבניית שריר או הוספה של קלוריות לתפריט לצורך עלייה במשקל, לרוב מחולק ל- 75%  פחמימות ו- 25% חלבון (תלוי ביחס חלבון פחמימה במוצר).
נצרוך אותם לרוב הארוחה / לפני או אחרי אימון / ארוחת ביניים.
בשונה ממנו, אבקת חלבון רגילה, תלוי בסוג (איזו, קזאין וכו') תכיל ברובה חלבון ותכלול בתוכה כל מיני תוספים שונים כגון קראטין, בטא אלאנין וכו'.

אז גיינר מומלץ לשימוש? תלוי למי

  1. גיינר לעלייה במסת שריר
    מאחר ובמנה של GAINER יש 650-1000 קלוריות, לאנשים שבחיטוב פחות עדיף לצרוך תוסף זה (לצורך השוואה באבקת חלבון יש באזור ה130 קלוריות). מאחר ולעיתים קשה לכמות הקלוריות אשר נדרשת בתפריט מסה, ה- GAINER נותן לנו את הבוסט שחסר לנו.
  2. גיינר לחיילים
    חייל בשירות קרבי יכול להגיע למצבים בשטח שאין לו יותר מידי אוכל טוב והוא ניזון מטונה ופרוסות לחם לבן של מנות קרב. לכן צריכת גיינר כתוסף תזונה יועיל בכך שהוא משלים את מה שחסר לאותו חייל או חיילת.

גיינר מומלץ של חברת מאסל פארם במחיר מבצע >>

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

איך משתמשים בגיינר וכמה לקחת?

ניתן לצרוך כשעה לפני אימון או ישר אחרי אימון.
בנוסף ניתן לצרוך אותו בין ארוחות, מה שחשוב לזכור זה שיש להקפיד על אימונים ואת הערך הקלורי העצום שהוא מכיל.

"במידה ואני לא מצליח לצרוך מספיק קלוריות לקחת גיינר או אבקת חלבון?"

אז במידה ואתם מחפשים משהו שימלא לכם את כמות הקלוריות שאתם צורכים לכו על הגיינר.
במידה ואתם צריכים משהו שיעזור לכם לצרוך את כמות החלבון היומית שלכם לכו על אבקת חלבון.

חלבון

גיינר חסרונות

  1. לא מומלץ לשימוש על ידי אנשים שרגישים ללקטוז מאחר שנעשה על בסיס חלבון whey (ישנם תחליפים אך הם יקרים יותר).
  2. תופעת לוואי נוספת היא אינסומניה.
  3. ישנם מספר מחקרים רפואיים אשר טוענים ששימוש בגיינר לאורך זמן רב עלול לפגוע בכליות.

גיינר היתרונות

  • יכול לעזור לכם להעלות משקל במהירות.
  • הרבה מהאבקות הללו בדרך כלל מכילות בפנים חומצות אמינו.
  • יותר אנרגיה במהלך האימונים מאחר והאבקה מכילה המון פחמימות ושומן (יותר פחמימות משומן).

האם כדאי לי לצרוך גיינר?

קודם כל, תמיד נעדיף לצרוך את מה שגופנו צריך דרך אוכל אמיתי ולא דרך תחליפים.
זה באמת עניין של לשאול את עצמכם שאלה מאוד פשוטה, ״האם אני מצליח לצרוך את כמות הקלורית היומית הדרושה לי או לא?״,
במידה והתשובה היא כן, ואתם מצליחים לצרוך באופן טבעי ויום יומי אז אין לכם צורך בגיינר, אתם כבר מעכשיו נותנים לגופכם את כל מה שהוא צריך על מנת לגדול. במידה והתשובה היא לא, אז השימוש בגיינר הוא ללא ספק דרך מעולה נוחה ויעילה לגשר על פערי הקלוריות שיש לכם.

וזכרו, למה לשדרג את הטלפון אם אפשר לשדרג את גופכם?

What do you think?

396 points
Upvote Downvote

Written by רועי גלזן

כי למה לשדרג את הטלפון שלנו באלפי שקלים אם אפשר לשדרג את גופנו בחינם?

דד ליפט

דד ליפט: המדריך המלא

אימון ביתי

עסוקים או עצלנים? 20 דקות אימון ביתי מהיר ויעיל