in

10 טיפים לאימון מוצלח שיבדילו בין מתאמן בינוני למקצוען אמיתי

כדור פילאטיס, משקולות, חבל קפיצה, בקבוק מים ירוק ומשקולות בכתבה על טיפים

אימון כושר באשר הוא דורש מאיתנו השקעה ונכונות להצליח. אבל מה הוא עוד דורש מאיתנו ואיך נבצע אותו בצורה המושלמת? הכנו 10 טיפים שיעשו את כל ההבדל

אנחנו שומעים טיפים שונים ומגוונים מהמון אנשים, לכל אחד יש מה לתת לנו ולייעץ לנו בעולם הכושר.
ומה עם האימון? אנחנו מקדשים אותו, קונים אוזניות, נעליים וביגוד מתאים, מפנים זמן חשוב ונוסעים לאימון.
את כל הפעולות שאנחנו יודעים לעשות אנחנו עושים כדי להוציא את המירב מהאימון, אבל איך נוכל לגרום לאימון להיות מוצלח ואפקטיבי עוד יותר?

איזה טיפים חייב לדעת?

דיי ברור מאליו שאם נתאמן ונאכל נכון נתקדם ונגיע לתוצאות כלשהם.
השאלה היא מה יכול לעשות את האימון שלנו קצת יותר טוב מבלי שנצטרך להתאמץ יותר מידי?

  1. תמר ובננה כל 20 דקות

    רוצים להיות אנרגטיים באימון? יש לנו אחלה פתרון.
    כמו שכבר הבנתם, זה לא קפה לפני האימון, אלא דווקא פירות.
    אכילת תמר כל 20 דקות במהלך האימון או איזה ביס מבננה תעלה את רמות הסוכר ותתן לכם את 'בוסט' האנרגיה שאתם צריכים.

  2. המוזיקה תעשה את כל ההבדל.

    אם בכוונתך להגיע לאימון ולתת את כל מה שיש לך, להוציא אנרגיה ולצאת מבסוט מהאימון, עליך לבנות פלייליסט שיתאים את המטרה.
    כל אחד ומה שעובד לו. מה שכן, הנפוצים ביותר זה טראנסים, מוזיקה שחורה וטכנו, מוזמנים לנסות כל אחד ולראות מה עובד לכם.
    אם יש לכם משהו יותר טוב מוזמנים לשתף את כולם בתגובות בכתבה.

  3. תרגילים מורכבים ומבודדים

    למה גם וגם?
    תרגילים מורכבים מחזקים את הגוף כמכלול ונותנים לו לעבוד קשה.
    הגוף מגייס כוח מהרבה מקומות בגוף וכך מתחזק ומתעצב ביחידה אחת.
    דוגמה לתרגילים מורכבים: סקוואט, בנץ' פרס, לחיצת כתפיים.
    את התרגילים המבודדים תעשו כי הם עובדים בצורה ממוקדת על השרירים ומאתגרים אותם בצורה אישית.
    דוגמה לתרגיל מבודד: כפיפת מרפק, פשיטת ברך, הרחקת כתפיים אופקית.
    שילוב בין ה-2 יוביל לשינוי והתפתחות מהירה מאשר התמקדות רק באופציה אחת.

  4. שנו את האימון.

    אותו אימון חזה יד קדמית יכול להיות מגוון בסוג התרגילים, סדר שלהם, מהירות, כמות סטים, סופר סט.
    אם תגוונו ותשנו את האימון, הגוף יאלץ להסתגל לעומס שונה כל פעם וככה נאתגר אותו בצורה משמעותית יותר.
    עם האתגר בא גם הפיתוח והשיפור.

  5. פרטנר לאימון

    הוא ידחוף אותך גם כשאין לך כוח לזוז מהספה.
    אין מה לעשות, להתאמן בזוגות פשוט יעבוד טוב יותר, במיוחד לאנשים עם בעיות מוטיבציה או לאנשים שהלוז שלהם עמוס.
    2 בנות מוחאות כף תוך כדי שהן במצב של שכיבת סמיכה

  6. תכנית אימון

    תעבדו לפי תכנית אימון מסודרת.
    עבודה מסודרת תאפשר לכם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם במשקלים, בזמני העבודה ובכיסוי מלא של כל השרירים בגוף.
    אין לך תכנית אימון? היכנסו למאגר תרגילים החינמי שלנו בוואן בודי>>

  7. הצבת מטרות

    אנחנו שומעים טיפים רבים על הצבת מטרות, אך האם אנחנו עושים את זה נכון?
    לצורך העניין, כמות אימונים בשבוע זה לא מטרה זה אמצעי.
    מטרה זה יעד מדיד כלשהו כמו משקל יעד להרים, אחוז שומן, היקפים בס"מ, מידה במכנס שאנחנו רוצים להגיע אליה.
    אם המטרה שלכם תהיה מספיק חשובה לכם אתם תעשו הכל כדי להשיגה, ככה זה עובד בעולם.
    קחו לדוגמא אדם שרוצה לטוס לחופשו אין לו כסף, מה יעשה? יחסוך כסף!
    יצמצם הוצאות ויביא את עצמו למצב שיש לו כסף לטוס, כך גם המטרה הגופנית שלכם.
    יש אנשים שדרך האימון פטרו בעיות כמו קשב וריכוז, בעיות גב ויש כאלה שרק שמרו על אורח חיים בריא, רמת אושר גבוהה וגוף חטוב.
    גבר שרירי עומד עם הגב למצלמה מחזיק משקולת יד מסתכל במראה

  8. כפפות כן או לא?

    מחלוקת גדולה יש בין האנשים שיגידו לכם שכן ושלא.
    הכנו לכם כתבה מיוחדת רק לסעיף הזה, לחצו כאן למעבר לכתבה>>

  9. בקבוק מים

    תתאמנו עם בקבוק ותשמרו על עצמכם רווים במהלך האימון.
    בנוסף, תסתובבו עם בקבוק מים כל היום.
    שמירה על גוף רווי ושתיית 2-3 ליטר ביום תעזור לכם לשמור על גוף אנרגטי וחטוב, איך?
    גוף רווי זה גוף שמתפקד בצורה תקינה, חילוף החומרים תקין, הערנות בשיאה וניתן להגשים כל מטרה גופנית בצורה פשוטה יותר.

  10. ליהנות, זה החשוב מכל

    למה? כי אם התהליך יהיה מייגע אתם תפסיקו אחרי 5 דקות.
    עליכם לבחור ספורט שאתם אוהבים, תזונה שטעימה לכם, פרטנר שבא לכם לראות לעיתים תכופות יותר.
    אם כל התהליך מתבצע ממקום של הנאה וכיף אתם פשוט תצליחו יותר.

האם הכתבה עניינה אותך?

366 points
Upvote Downvote
ONEBODY.CO.IL

מאת ONEBODY.CO.IL

וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.

פירות וירקות בתפזורת על רקע ורוד

פירות וירקות שחייב לשלב בתזונה

מתכון לחמניות טחינה

מתכון: לחמניות טחינה ללא קמח מתאים לפסח ולדיאטה