in ,

7 דקות בגן עדן? לא עם אימון הבטן המטורף הזה

אימון בטן

אם חשבת שגן עדן זה מקום טוב, הגעת לסט אימון הבטן שיוכיח אחרת

שריר הבטן הוא אחד השרירים המדוברים ביותר, כל אחד מאיתנו, בשלב מסוים בחיים שלו, נתקל באיזה בחור או בחורה באינסטגרם וחשבנו לעצמנו "איך בא לי להראות ככה",
אנחנו פה בשביל להגשים לך את החלום עם אימון בטן חזק, מתחילים:

אחת הטעויות הנפוצות היא החשיבה שכפיפות בטן בלבד יביאו אותך לקוביות, אך ללא תזונה נכונה זה כמו כוסות רוח למת. שילוב של אימון בטן ותזונה היא הדרך להצלחה.
לכן חשוב להבין, אימון בטן לא "שורף" שומן באזור הבטן אלא רק מחזקות את השריר, ירידה במסת שומן זה תהליך שאי אפשר להחליט באיזה אזור הוא יקרה, הגוף קובע איפה וכמה להוריד.

View this post on Instagram

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

 
את האימון בטן הזה ניתן לבצע 5 פעמים בשבוע, בסוף אימון ריצה או משקולות וכמובן שבכל מקום, על מזרן או משטח נח.
כל השאר זה התמדה באימון ובתזונה נכונה, בהצלחה.

הנה 4 כתבות שיעזרו לכם להשיג ריבועים ואחוז שומן נמוך:

ריבועים בבטן: המדריך המלא

כך נצליח להשיג ריבועים בבטן בלי כפיפות

תקופת חיטוב: המדריך המלא

אחוזי שומן וקוביות בבטן: כך תשיגו אותם

האם הכתבה עניינה אותך?

375 points
Upvote Downvote
מאור קוטסי

מאת מאור קוטסי

יש אנשים שנולדו עם חוש לאנשים אחרים, מתוכם יש אנשים שמתעסקים בדברים שונים ומגוונים, ויש כאלה שבוחרים בחוש הזה כדי להרים ולשפר את האחר והביא את אותו אחר לתוצאות וחשיבה טובה יותר, Meet Maor Kutasi.

תרגילים ליד קדמית

5 תרגילים: כך נקבל יד קדמית שרירית ומאסיבית

אימוני מזחלת: בניית שריר, שריפת אחוזי שומן