דיאטה
אימונים

דיאטה מוצלחת לירידה במשקל ובשומן: 5 השיטות הכי טובות

אחת הבעיות הגדולות שקיימות בתחילת תהליך ירידה במשקל או ירידה באחוזי השומן זה המעקב. בואו ללמוד איך מתקדמים באמת, כמו מקצוענים, וכל זה מבלי לבדוק את המשקל כל יום מחדש
21 אוקטובר 2019

דיאטה מוצלחת תלויה במעקב

הסקרנות לדעת האם הצלחנו לעשות דיאטה נכונה לצורכי ירידה במשקל ובשומן, הסקרנות הזאת גורמת לנו לעלות על המשקל מידי יום ולא להמתין בסבלנות דורשת מאיתנו הרבה.
צריך להבין שבתחילת התהליך הגוף צריך כמה ימים על מנת להבין שמתחיל לעבור עליו משהו שונה (תזונה שונה, תהליך שינוי חילוף חומרים וכדומה).
אי לכך, הכנו רשימה קטנה אבל גדולה על מנת שנוכל להקל על המעקב בירידה במשקל בלי לספור קלוריות ובלי לעלות על המשקל.

תקופת חיטוב

עוד כתבות שבטח יעניינו אותך:

  1. מעקב על ידי צילומים
    צלמו את עצמכם עם אותם בגדים או בלי באותו מצב של היום, כלומר או בבוקר לפני תחילת היום או בסוף היום אחרי הכל, אבל שהצילומים יהיו שווים ובאותו מקום עם אותה תאורה.
    כל 10 ימים צלמו את עצמכם בשלוש זויות: קדימה, צד ואחורה. בדרך כלל זה הזמן האידיאלי להשקל, אז במקום זה, צלמו.
  2. מדידות
    קחו מטר ותמדדו היקפים. אזור הידיים (זרוע), היקף כתפיים (עמידה זקופה) היקף מותני(קו טבור) והיקף ירך. זה הכי מדוייק.
    ככה תראו צמצום היקפים הכי נכון ולא שיקרי. כי הרי חלק משינוי יכול להתבטא בקצת עלייה במסת שריר וירידה באחוזי שומן וכך השגתם צמצום הקיף.
    לא בהכרח שתראו ירידה במשקל, אבל שינוי חיובי בהחלט.
    אימון הכתפיים
  3. בגדים ישנים? אין יותר כיף מזה!
    בתהליך עצמו, כבר כשמרגישים שינוי הכי כיף להתחיל למדוד בגדים ישנים, זה נותן אחלה אינדיקציה לירידה במשקל ולמעקב השינוי עצמו.
    רק אנחנו יודעים שבגד ישן זו מדידה שיכולה להיות הכי משמחת ומעודדת לתהליך.
    מצב הרוח
  4. קליפר!
    מהו בעצם קליפר? מודד אחוזי שומן במספר מקומות בגוף ( זרוע, מותן ורחב גבי) ואז הוא מחשב הכל יחד על פי נוסחה קבוע ובכך זה מאפשר דיוק במדידה ובמעקב.
    כל 10 ימים נעשה מדידה, המדידה נעשית על ידי איש מקצוע מוסמך.
  5. LOOKING GOOD
    מחמאות, התחושה האישית היא חשובה מאוד בכל התהליך! לפעמים נרגיש ולא נשמע וזה הכי חשוב, ולפעמים גם נרגיש וגם נשמע וזה חיזוק משמעותי לתהליך.

אל תתנו למספרים של המשקל או לספירת הקלוריות לשגע אתכם, אל תתפתו להישקל כל יום כי זה יכול רק לאט את התהליך.
ירידה במשקל ובשומן זהו תהליך שדורש סבלנות, קחו את הטיפים הללו, מניסיון אישי זה הכי מדוייק שיש.
הגוף שלנו מראה הכל ויזואלית ופחות במספרים. בהצלחה ?

עוד כתבות שבטח יעניינו אותך בנושאי דיאטה, ירידה במשקל ובשומן:

אודות הכותב
מאמנת, מתאמנת ועוד מוצאת זמן להכין אנשים ואת עצמה לתחרויות במה. אימון זה דרך חיים אצלה, ואיזה כיף זה שדבר כל כך מדהים משתרש אצלך כדרך קבע.