תמונה חצויה של חצי גוף שרירי וחצי גוף רזה
אימונים

דיאטה או חיטוב: איך להוריד שומן ומשקל בצורה חכמה ונכונה

הרזייה אומנם תגרום לירידה במשקל אך גם תגרום לגופכם להראות נוזלי וריק, מראה שלא הולם אף אחד, אז מה כן? תהליך חיטוב חכם כמו שהכתבה מסבירה יגרום לגופנו להראות אסטטי וסקסי כמו שתמיד רצינו
13 אוקטובר 2019

דיאטה או חיטוב: בקטנה על ההבדלים

הרזייה ודיאטה היא בעצם ירידה כללית של כל המשקל שלנו, ירידה במשקל אשר כוללת ירידה בשומן, בשריר, בנוזלים ועוד.
מה זה חיטוב? להבדיל מדיאטה, חיטוב משמעותו ירידה באחוז השומן בלבד ועלייה במסת השריר, מעין התהדקות של הגוף, מצב כזה הוא נכון יותר, יפה ואסטטי הרבה יותר.

אימון יד אחורית

הרזייה היא קלה, חיטוב דורש חשיבה ולכן רובנו נופלים בין הכיסאות.
איך בדרך כלל אנשים מרזים בתהליך הרזייה? נמצאים במאזן קלורי שלילי אשר אומר לאכול פחות קלוריות מכמה שהגוף שלנו שורף במהלך היום, עושים 30 דקות אירובי 4 פעמים בשבוע והנה לכם הרזייה. האם זה טוב? ממש לא! אז דיאטה או חיטוב? הנה עוד מידע שיעזור לך לבחור.

הרזייה זה לא טוב?

הרזייה אומנם תגרום לירידה במשקל אך גם תגרום לגופכם להראות נוזלי וריק, מראה שלא הולם אף אחד.
מלבד זה איבוד מסת השריר תגרום לירידה בחילוף החומרים ותצטרכו לאכול פחות ופחות. בנוסף להכל הגוף נכנס לסטרס בקלות יותר וללחץ יש הרבה השפעות שלא נתחיל בכלל למנות אותן.

אימון בטן

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

מתכון לחיטוב

  1. תתחילו לאכול לפחות 1.5 גר' חלבון למשקל הגוף שלכם, זה אומר שאם אני שוקל 50 קילו אני יאכל 75 גר' חלבון. חלבון מצוי בביצים, מוצרי חלב, בשר, עוף, דגים, עדשים, קטניות ועוד מוצרים רבים.
  2. תעשו אימוני התנגדות במשקל גוף, איך? עם עזרים בבית, לכו למכון, לכו לסטודיו שמאמן עם משקל ולא עם גומיות. השתמשו בתוכנית אימונים חכמה >>
  3. שימו לב שאתם אוכלים פחמימות מלאות ומספיק סיבים.
  4. במידה ותרצו ללכת עם התהליך הזה עד הסוף יש להתייעץ עם תזונאי שייקח מדדים ויפקח על התהליך, במידה ולא תוכלו להיעזר במחשבוני התזונה באתר.

לא רק שתרדו במשקל גם תראו טוב. הבטן הקטנה הזו למטה? היא תעלם מהר יותר.
הידיים הנוזליות יהפכו לחטובות. והצדדים? תגידו ביי ביי, זאת הבטחה.

אימון פלג גוף עליון

בשורות משמחות על חיטוב ובניית מסת שריר

לכל אלה שרק מתחילים את התהליך אתם תשמחו לדעת שבשנה הראשונה עולים הכי הרבה שריר.
משם זה באמת מלחמה למי שרוצה להגיע לרמות הגבוהות. אבל אם מספיק לכם בטן שטוחה וקצת ריבועים התהליך שלכם קצר משאתם חושבים.

הודעה לנשים היקרות

הסירו דאגה מליבכן – אתן לא תראו שריריות, תפסיקו לחשוב כך.

נשים מתאמנות עד חיטוב

לסיכום: אימוני התנגדות יעזרו לנו לבנות שריר

  1. השריר יצרוך המון אנרגיה (קלוריות).
  2. שריר שמתפתח צורך יותר אוכל, מה ייתן לנו את האפשרות לאכול יותר, שזה כבר טוב.
  3. הוא יעזור לנו להשתמש בשומן כאנרגיה בצורה יעילה יותר.
  4. ישמור על המפרקים שלנו ואצל נשים אפילו יעקב דלדול עצמות.
  5. יעזור לנו לשמר על התוצאות אליהם נגיע.

דיאטה או חיטוב? הבנתם את התשובה.
תאכלו טוב ותמנעו מאוכל מתועש, תתאמנו כאילו אף אחד לא מסתכל ותתנו רק לעצמכם לשפוט אתכם.

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך:

מקורות:

  1. karger
  2. onlinelibrary
  3. sciencedirect
  4. search.proquest
  5. fitlife
אודות הכותב
מהמאמנים והכותבים הוותיקים שלנו. איפה תראו אותו ב6 בבוקר? כנראה שבמכון, וכנראה גם שב18 בערב. אדם שחי ונושם כושר תזונה ואורח חיים בריא.