סלט עדשים
מתכוני בריאות

סלט עדשים עשיר בחלבון

הסלט הבא הוא סלט שאף אחד לא מכיר אבל כולם יאהבו, בוודאות. הסלט כל כך בריא, חגיגי וגם נראה טוב שאין מצב שיש מישהו שיכול לסרב לזה ולהמשיך להתפעל גם אחרי שהוא נגמר, סלט עדשים משודרג וקליל להכנה.
26 אוקטובר 2018

סלט עדשים, המתכון

וואן בודי – אתר הכושר של ישראל מביא לכם סלט עדשים, השילוב המושלם בין אוכל בריא ומשביע, לערכים תזונתיים גבוהים שאנו מחפשים אחרי אימון.
מתאים מאוד לארוחה קלילה לאחר אימון, עשירה בחלבון ומתאימה גם לטבעונים.
הכנה פשוטה מאוד וקצרה ויש לכם מעדן ביד, תהנו!

המצרכים:

  • עדשים שחורות, כוס
  • בצל סגול, יחידה קטנה חתוך לטבעות דקות
  • פטרוזיליה, 2 כפות, קצוץ דק
  • נענע, כפית, קצוץ דק
  • פקאן, 10 יחידות, חתוך גס

המצרכים לשדרוג של משקיענים שבנינו:

  • בטטה, חתוך לקוביות, לאפות 25 דקות על 180 מעלות.
  • עגבניות שרי, 6 יחידות, חצויות

המצרכים לרוטב:

  • סילאן, כפית
  • שמן זית, כפית
  • מיץ לימון, כף
  • מלח, 1/4 כפית
  • פלפל שחור גרוס, 1/4 כפית

תפריט דיאטה

אופן ההכנה:

  1. מחממים סיר על אש גבוהה עם מים, מוסיפים את העדשים, מביאים לרתיחה ומיד מנמיכים את האש, ממשיכים לבשל על אש נמוכה במשך חצי שעה ולאחר מכן מסננים את המים.
  2. מקררים את העדשים ולאחר מכן מערבבים יחד עם כל שאר המצרכים.
  3. מערבבים את מצרכי הרוטב ומוסיפים אל הסלט.

מצויים בתכנית קפדנית או תפריט מסוים? שוקלים את האוכל? במידה וכן ועליכם להיות מדויקים עם הכנת כל מאכל שהוא, גם אם זה סלט עדשים, יש לנו פתרון גם לזה!
רוצים לדעת ולחשב כמה בדיוק קלוריות, פחמימה וחלבונים מכיל הארוחה הזאת? אין בעיה! בשביל זה הכנו עבורכם את מחשבוני הבריאות.
בעזרת מחשבונים אלה ניתן לחשב כמה עלינו לאכול מבחינת כמויות צריכה יומית, ובשילוב רשימת הערכים התזונתיים שלנו ניתן להבין בדיוק כמה עלינו לצרוך לפני או אחרי הכנה וכך לשמור על התפריט שמקדם אתנו לעבר המטרה ואיתו אנו הולכים כבר תקופה.

כל שנשאר לנו לעשות זה לאחל לכם המון בתאבון.
כאן בשבילכם, וואן בודי – אתר הכושר של ישראל

רוצים לקבל את onebody למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו

אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.