מוטיבציה באימונים
מוטיבציה

10 דרכים להרים את המוטיבציה באימונים

איך נוכל להעלות את המוטיבציה שלנו לשמיים, או, אם היא כבר שם, איך נוכל לשמור עליה לאורך זמן?
30 יוני 2019

מוטיבציה באימונים

מה יכול לתת לכם מוטיבציה באימונים בצורה הטובה ביותר, בצורה פרקטית מעשית שכבר מהאימון הראשון תרגישו שינוי?

10 הדברים הבאים:

  1. לשמוע מוזיקה שאתם אוהבים

    זה פשוט מרגיש טוב יותר ומניע לפעולה, כששומעים מוזיקה שאוהבים מימד הזמן מטשטש והזמן פתאום רץ לו במהירות.
    אתם באנרגיות שיא ופתאום מרימים משקולות במשקל גבוהה יותר ואפילו הזמן על ההליכון עובר מהר יותר.

  2. חימום לפני תחילת אימון

    3-8 דקות של ריצה או חימום אחר (לגומא בסרטון) בתחילת האימון יכולה לעזור מאוד "לנער" מעצמך עייפות ולהכניס את הגוף למצב אנרגטי ומוכן לאימון.
    בנוסף, באמצעות החימום הגוף מפריש נוזל בשם סינוביאלי שתפקידו לשמן את המפרק – חשוב מאוד על מנת להימנע מפציעות וכאבים.

  3. שותף מחייב לאימונים

    כדי לראות שאתם לא מבריזים לעצמכם מהאימון קחו שותף מחויבות, חבר כלשהו, וקבעו איתו שעה יומית קבועה.
    שותף כזה יעזור לכם להגיע לאימון בזמן ולעמוד בכמות האימונים השבועית שלכם.
    בנוסף הוא יכול להיות כמעין "מבקר" של טכניקת האימון שלכם, ייתן לכם ראבק ודרבון באימון ואפילו שמירה של הרמת מוטות ומשקולות כשאתם מגיעים לקצה היכולת.

  4. להתאמן כל בוקר

    אימון על הבוקר יכול לעשות פלאים, ככה גם מגיעים עם כוח, וגם לא תקומו לבוקר טרוד, פקוק ומעצבן.
    תפתחו את היום שלכם בהשקעה בעצמכם, הדבר יטיב עמכם וייתן לכם המון אנרגיות להמשך היום.
    כך תגיעו לעבודה אנרגטיים יותר ופרודוקטיביים יותר.
    אימון בוקר או ערב

  5. מרגישים שהגוף עייף מדי לאימון? לכו בכל זאת

    אם אתם ביום קשה, מבאס ומעייף ויש לכם עוד אימון לעשות, אפילו אם ממש אין לכם כוח, תהיו חזקים!
    תיזכרו במטרה הגדולה שלכם ואפילו אם תעשו רק חצי אימון או אפילו פחות מזה, לפחות עשיתם משהו טוב יותר מאשר לא לעשות כלום, משמעת גבוהה מביאה תוצאות.

  6. פתחו קשרים עם המתאמנים מסביבכם

    הכי כיף לבוא למקום שאתה מרגיש בו בבית, מקום בו אתה אהוב ואנשים מכירים אותך. חייכו, שברו את הקרח, פתחו שיחות קצרות, זה ישתלם.

  7. תשלמו כסף

    תקנו לכם אבקת חלבון \ גיינר \ בגדי ספורט \ נעלי ספורט, עצם ההוצאה הכספית והידיעה שבעזרת אימונים ותזונה נכונה תגיעו לתוצאות שלכם תעורר בכם מוטיבציה ללכת להתאמן כי כבר השקעתם בזה כסף.

  8. קחו מאמן אישי

    אין כמו מאמן אישי להגברת המוטיבציה – משמעת, מקצועיות ותוצאות.
    מאמן אישי

  9. תכננו לוח זמנים

    נהלו את הזמן שלכם מראש וקבעו מתי יהיה האימון שלכם, פתחו יומן, תרשמו באיזה ימים יש לכם אימון ועל איזה סוגי שרירים אתם עובדים באותו אימון ולא לשכוח להגיע עם אש בעיניים והרבה כוח למכון!

  10. תלמדו ותעמיקו

    ברגע שתיצרו לכם ידע עשיר בתחום הכושר והתזונה, תתחילו להבין מה המשמעות והחשיבות של הדברים שאתם עושים, תהפכו למקצוענים שיודעים מה הם עושים ועל מה הם מדברים, 'וואן בודי אתר הכושר של ישראל' פה בדיוק בשביל זה! "מי שידע למה יכול לשאת כל איך.."

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ONEBODY אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

רוצים לקבל את onebody למייל? הרשמו לניוזלטר שלנו

יש לכם כאן המון טיפים פרקטיים שכבר תוכלו להרגיש את המוטיבציה שלכם עולה מהשימוש בהם!
מוזמנים לשתף אותי באילו דרכים בחרתם על מנת להרים את המוטיבציה שלכם.
פה בשבילכם, עמרי, מצוות וואן בודי – אתר הכושר של ישראל.

 

אודות הכותב
עמרי גורם לאנשים לקום בבוקר עם מוטיבציה לעבודה שהם אוהבים, מלווה אנשים ועסקים לחיים אותנטים פרקטיים ומלאי השראה