עולם התזונה

תזונה בבידוד: 5 מאכלים שכדאי שיהיה לנו בהסגר

מדינת ישראל צפויה להודיע על כניסה להסגר עקב נגיף הקורונה - הנה 5 מאכלים שכדאי שיהיה לנו בבידוד ההסגר שישמרו אותנו בשגרה בריאה ואפילו טעימה!
17 מרץ 2020

נגיף הקורונה מאיים להתפשט ברחבי המדינה וכעת מדינת ישראל צפויה להודיע על כניסה להסגר – הנה 5 מאכלים שכדאי שיהיה לנו בבידוד ההסגר שישמרו אותנו בשגרה בריאה ואפילו טעימה!

1. חמאת בוטנים

מוצר בריא וכל כך טעים, חמאת בוטנים! חמאת בוטנים שומרת על תחושת השובע, כאשר אנו בבידוד חשוב שנהיה שבעים על מנת שלא נסתובב בבית בחיפוש אחר נשנושים משמינים.
בדיוק בגלל הסיבה הזאת חשוב שנחזיק חמאת בוטנים במזווה אשר תתרום לנו לתחושת השבוע, נוסף על כך מדובר בשומן בריא, טוב וכל כך טעים!
חשוב לשים לב כי אנו קונים חמאת בוטנים המכילה למעלה מ- 90% בוטנים, מתחת לזה המוצר יהיה משמין, מלא בסוכר ולא בריא. מתכון לכריך חמאת בוטנים חלומי שישמור אותנו חטובים >>

2. שיבולת שועל

כאשר מדברים על פחמימות טובות, שיבולת השועל היא אחת מהם – תורמת לתפקוד מערכת העיכול, מאזנת רמות סוכר בגוף, מקור עשיר למגנזיום ומאוד משביעה!
בעזרת שיבולת שועל ניתן להכין מגוון מאכלים בריאים וטעימים, החל מדייסת שיבולת שועל מהירה, גרנולה ביתית ואפילו לטחון את שיבולת השועל ולהשתמש כקמח לפנקייק חלבון.

3. עדשים

עדשים ירוקות / כתומות וסוגים נוספים – אלה מוצרים נפלאים שחשוב מאוד שיהיה לנו בתקופת הבידוד משום שעדשים מכילות את כל חומצות האמינו החיוניות לגופנו ולפיתוח השרירים בגוף.
נוסף על כך, עדשים תורמות לבריאות הלב, מלאות בחלבון ופחמימות טובות, מלאות בברזל ומאיצות את חילוף החומרים בגוף. דבר נוסף וחשוב מאוד, עדשים כל כך טעימות! יש אפילו מתכון להמבורגר עדשים >>

4. בטטה

בתקופת ההסגר אנו נשהה בבית וכמובן נצפה בהרבה סרטים וסדרות בנטפליקס, צפייה בטלוויזיה מביאה בדרך כלל גם אכילת חטיפים בלי ששמים לב – בדיוק לצורך זה כדאי שיהיה לנו בבית בטטה אשר נכין איתה ציפס בטטה בתנור ואפילו חטיפי צ'יפס דקים, קריספיים וטעימים שנחסל מול סרט טוב בטלוויזיה. נוסף על כך בטטה מכילה פחמימות מעולות, משביעה ומסייעת למניעת דלקות.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by וואן בודי – אתר הכושר של ישראל (@onebody.co.il) on

5. חטיפי חלבון

כולנו בני אדם וכולנו צריכים את המנה המתוקה היומית שלנו, על מנת לא לאכול שוקולדים משמינים מלאי סוכר – תדאגו להחזיק חטיפי חלבון אשר גם יתרמו לכם למנת חלבון טובה וגם יסגרו לכם את הפינה של המתוק.
כיום קיימים חטיפי חלבון כל כך טעימים בטעמי קרם עוגיות, בצק עוגיות, שוקולד בראוניז, וניל צרפתי ועוד המון טעמים וחטיפים נפלאים!
רוצים לקנות מארז חלבון הכולל מוצרים לאימון בבית ותכנית אימון ביתית? לחצו כאן לרכישה>>

 

אודות הכותב
וואן בודי - אתר הכושר של ישראל: יוצרים לישראלים בית חם ומקצועי לכל תחום הכושר, תזונה נכונה ואורח חיים בריא על ידי תוכן איכותי, מקצועי, צעיר ומעניין.