תוכנית אימונים ביתית לקורונה, יום 12
אימונים

אימון ביתי לחיטוב: פרויקט קורונה – היום ה-12 לבידוד

לאחר שסגרו את כל מתחמי הכושר וחדרי הכושר בארץ יצאנו בפרויקט קורונה - סדרת תכניות אימונים ביתיות. והפעם, אימון ביתי לחיטוב לשריפת קלוריות מוגברת
25 מרץ 2020

כעת זה רשמי, נגיף הקורונה גרם להסגר על פי חוק אשר מונע יציאה מהבתים ודורש מאיתנו להישאר בבתים.
כל זה לא ימנע מאיתנו לנהל שגרת חיים בריאה עם כושר בעזרת אימון ביתי אפקטיבי שאנו בוואן בודי – אתר הכושר של ישראל מביאים לכם וכמובן, בחינם.
כל יום הוא שונה מקודמו ובכל פעם נבצע אימון שונה שיאמן אותנו וישמור עלינו בתקופה הלא פשוטה הזו.
והפעם, אימון ביתי לחיטוב בסגנון פונקציונלי.

יום 12 לפרויקט קורונה

ביום ה-12 בפרויקט אנו נבצע אימון ביתי לחיטוב, שישרוף לנו המון קלוריות!
במידה ועדיין לא הצטרפתם זה הזמן להתחיל מהיום הראשון בתוכנית האימונים >>.

בחלק מהתכנית נשתמש באביזרים מינימליים כמו גומיית כוח ודלגית.
במידה ואין ברשותך ניתן לרכוש את מארז החלבון של וואן בודי הכולל 7 חטיפי חלבון, גומיית כוח, דלגית, נוזל אלכוהולי לחיטוי ומשלוח עד הבית.
לרכישה לחצו כאן>>

אנחנו כבר ממש מתקרבים לימים האחרונים של הבידוד.
לשם כך החלטנו לגוון עוד יותר מהאימונים הקרובים ולעשות לכם אימון בסגנון היט (HIIT)

עיקרי האימון

  1. משך האימון: 23 דקות
  2. רמת קושי: ניתן לבצע את האימון הזה מרמה קלה ועד קשה, הכל בהתאם לכמות הסטים שתספיקו לעשות.
  3. מבנה האימון: האימון מתחלק ל-2 חלקים, חימום אינטנסיבי ואימון חזק.

החימום

עלינו לבצע דקה אחת מכל תרגיל אחד אחרי השני ברצף.

  1. סיבובי רגליים בישיבה
  2. מטפסי הרים, יד לרגל נגדית
  3. סיבובי רגלים בישיבה לצד השני

דקה מנוחה ואז היכנסו לסט חימום, דקה מכל תרגיל.

  1. פלאנק צידי כוכב
  2. עליות וי יד לרגל נגדית
  3. פלאנק צידי כוכב לצד השני

עיקרי האימון

  1. האימון מתבצע בצורה פרוגרסיבית. עלינו לבצע את התרגילים לפי הסדר וברצף.
  2. הרעיון הוא להגיע כמה שיותר רחוק ב-15 דקות.
  3. האימון עצמו דורש מאיתנו לקחת תיק שיש לנו בבית ולשים בו קצת ספרים או משהו שיעשה אותו כבד לפי יכולתנו האישית (במידה ואין משקולת בבית).
  4. מכל תרגיל נבצע בהתחלה 2 חזרות ותקדם לתרגיל הבא, אחרי שסיימנו סיבוב של 2 חזרות בכל תרגיל נבצע 4 חזרות ונמשיך בעלייה בקפיצות של 2.
    מה הכוונה?, 2 חזרות מכל תרגיל, 4 חזרות מכל תרגיל, 6 חזרות… עד שנגמר לנו 15 הדקות, חושבים שזה קל? רשמו לנו בתגובות לכמה הגעתם.

התרגילים באימון

  1. חפץ לכתף

    עלינו להרים את החפץ מהרצפה כשאנו שומרים על גב ישר ויורדים בסקוואט להרימו.
    הרמת החפץ לאחת מהכתפיים נחשבת חזרה אחת.
    לאחר מכן נוריד לקרקע ונבצע את אותו התרגיל לכתף השניה, ובכך ביצענו 2 חזרות.

  2. פרונט סקוואט עם משקל

    נאחוז בחפץ ב-2 ידיים ונרד לסקוואט, כל ירידה נחשבת חזרה אחת.

     

  3. סמוכקום

    עלינו לרדת לקרקע עד למצב שכיבה ולעלות למצב עמידה.
    אחרי שקמנו מהרצפה ביצענו חזרה אחת.

המלצות שלנו לאימון

  1. תשתמשו בטיימר.
  2. על המשקל להיות בינוני, האימון לא פשוט.
  3. מומלץ לבצע עם פרטנר לצורך עידוד בדקות האחרונות של האימון.
כמה מילים אחרונות מאיתנו, וואן בודי

אנו מזכירים לכם, וואן בודי איתכם גם ברגעים הטובים וגם ברגעים הפחות טובים, זה הזמן להזכיר לכם שכולנו חלק ממשפחת הכושר הגדולה ביותר בישראל ואנו חזקים ביחד!.
אם יש לכם בקשה מיוחדת שלחו לנו אותה באינסטגרם שלנו ואנו נשתדל לעזור ככול האפשר, וואן בודי, לנצח.

נפגש מחר באימון היום ה- 10 לבידוד הביתי לקורונה.


פספסת את ה-14 יום? כאן ניתן לעקוב לפי ימים אחרי האימונים:

אודות הכותב
בעלים של בוקס Crossfit H Team מועדון לאימוני קרוספיט בחולון. אדם שנולד עם משקולת קטלבל, חי ונושם כושר ככלל וקרוספיט כפרט.